مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 15:512016-02-02سياسي

"نقش تربیتی مادرانه" اثر گذارترین نقش آفرینی در زندگی بشری است


مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: اثرگذارترین نقش آفرینی در یک بستر بلند تاریخی و در زندگی بشری تربیت مادرانه است، بنابر این اگر زنان می خواهند جاودانه شوند باید روی نقش تربیتی مادرانه کار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فهیمه فرهمندپور ظهر امروز در همایش نقش بانوان در فرهنگ و تعالی جامعه که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، در رابطه با استفاده از ظرفیت های دولتی در عرصه های مختلف، اظهار داشت: در ارزیابی یک نظریه فکری می توان گفت در کشور حوزه وظایف و مأموریت های دولت را وسیع کردیم و در واقع عملاً طرفدار تئوری دولت حداکثری بوده ایم در حالی که امروز در کشورهای توسعه یافته این طور نیست و همه انتظارات متوجه دولت نیست.

وی افزود: خیلی از مردم وابسته و متوقع از ورود دولت به همه عرصه های ارائه خدمات هستند که این نادرست است بنابر این چه در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی ورود دولت باید یک ورود سنجیده باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور عنوان کرد: امروز می بینیم که بخش قابل توجهی که جزو مأموریت های دولت تلقی می شود توسط سازمان های مردم نهاد اتفاق افتاده و مردم ورود پیدا می کنند.

وی بیان کرد: گاهی حتی در مورد واژه کارآفرینی دچار سوءتفاهم می شویم بنابر این کارآفرینی بدین معنی نیست که سرمایه در گردش از دولت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"نقش تربیتی مادرانه" اثر گذارترین نقش آفرینی در زندگی بشری است

"نقش تربیتی مادرانه" اثر گذارترین نقش آفرینی در زندگی بشری است